niedziela, 13 listopada 2011

18

Hejka;D
Trzeba teraz wytłumaczyć czemu mnie tu nie było i nie ma żadnej notki:D
A więc sprawa jest  bardzo prosta;d
Komp det xd.!


I teraz dziękuję mojej BABCI za to ze ściągnęła moich rodziców żeby mi go w końcu zawieźli <szok>
Problem był w tym ze mój Michał podczas mojej nie obecności w domu robił na kompie co chciał i go w końcu popsuł..mówiłam mu żeby sie nie dotykał bo popsuje ;d hahaha xd

Poza tym w sumie to nawet dobrze ze kompa nie było bo więcej czasu na nauke poświęciłam i przynajmniej w miare dobre oceny są...Ale kur** mam juz pierwszą 1 z gegry -_- (fuck)
trzeba to poprawić bo mnie mama zajebczy i szlaban będzie ; p a tak to ją w drąga zrobie;d

Co sie działo w październiku?
Październik miesiąc pełen %<33

15 X -(moje urodziny)chlanie po pachy  i głupie gadki pasztetów ;/ ucierpiała moja głowa przy otwieraniu szampana ;p 
22 X- (urodziny Klaudii)rembielin chlanie na sklepie z Klaudią(solenizantką) Kasią, Iloną, Boguśką<33 ucierpiał tylko błyszczyk ;d
(Kaśka ze mną na rowerze)
O; O kur*wa ograniczenie do 40 ...trzeba zwolnić
K; to ja moze z roweru zejdę;d
ha  ha ha

zapamiętałam tylko te 2 daty ;d
ale było też chlanie w szkole z chłopakami potem poprawka w Sobowie w towarzystwie Bogusi i Ilony
Więcej nie pamiętam ale duzo tego było;d

Zdj z urodzin brak na kompie...nie wiem czy dodam jak będzie mi sie chciało to czemu nie ;d
Ale teraz śmigam
bay<33



Podrawiam
Brakujący Element Układanki

1 komentarz:

  1. %%%% kocham to :D chociaż u mnie coraz gorzej ;P
    tak... nie ma kompa = wiecej nauki - skąd jak to znam ; PP

    OdpowiedzUsuń