wtorek, 13 marca 2012

42

Maciek; Eeee dzień dobry
Król; Mówi się witam jaśnie panie
Maciek; Eeee słucham?
Król; Witam jaśnie panie
Maciek; Aaa no to ja też witam, no: d
 hahahahaha<3
Jak ja lubię oglądać Maćka z Zadupia i Króla; **

13 marzec..niby wtorek a nie za bardzo happy; /
Ale mniejsza..; D

Chciałam się pochwalić iż moje kochane dziołchy [w tym ja] wygrałyśmy 1 mecz w siatkówkę z III b: d
Wynik był 3;0 jbc: D

I jeszcze dzisiejszy dzień kobitek zorganizowany przez nasze ciasteczka:d
Dziękujemy za kwiatki i bransoletki; -**

No i co by tu jeszcze napisać..?
Ogólnie w szkole jest okey nie narzekam. ;d Kupa  śmiechu jak zawsze i trochę edukacji :]

Dobra letę. Baju<33

2 komentarze:

  1. Hahah, a potem przegrałyście 3:0 z Ib.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam zauważyć ze to nie jest napisana bo notka była wcześniej napisana..-_-
    to po 1 a po 2 nie miałyśmy kompletnego składu..a z resztą III miejsce nie jest złe

    OdpowiedzUsuń