czwartek, 25 sierpnia 2011

12

Dobry dzień.:D
Dziś dzień jak widać...nie za fajny i chyba będzie padało..niestety.
A miałam drobne plany.;/ kurdek..Jutro prawdopodobnie spacer z dziewczynami ma być ładnie więc czemu nie..jakoś trzeba pożegnać wakacje.

Wyobrażacie to sobie że to 1.IV pozostało 6 dni? (chyba dobrze policzyłam) mata sie kłania;d hahahah
Oczywiście jak to ja jeszcze nic kupionego nie mam...chyba w niedzielę zamiast na imprezę do Sobowa to na zakupy do Płocka .. nie za bardzo jestem happy z tego powodu..być może wieczorem pójdę tylko na zabawę ObY.;D

Wieczorem może ..(jak będzie mi sie chciało) pokażę wam zdjęcia jakie wczoraj zrobiłam.;d
Nawet mi sie podobają.;o ale chyba dlatego że mnie tam nie ma;*

Dobra mykam...zabaczymy sie wieczorem.


Pozdrawia

Brakujący element układanki.;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz