środa, 31 sierpnia 2011

13

Siemanko:*
Od razu przepraszam za to że nie wbiłam 25.sierpnia wieczorem i nie dodałam tych fot.
dziś zamierzam je dodać;d
Więc tak.ten tydzień  był znakomity ..

●NIedziela- dzień spędzony w Sobowie, dużo znajomych i przyjaciół;d zdjęć niestety nie mam bo aparatu nie wzięłam ale na innych blogach możecie zobaczyć co się działo;d Pozdrowienia dla wszystkich i mam nadzieję ze będzie powtórka takiej zabawy

●Poniedziałek- dzień spędzony w domu przed kompem, wieczorem spacer z Gosiakiem trochę zmokłyśmy i komary nas pogryzły..sorry komarzyce;d potem przywitałam łóżeczko  <.3

●Wtorek-  Cały dzień spędzony w domku ;/ Grr. nie lubię takich dni

●Środa- dzień spędzony z Milenką<33 pożyczyłam jej na 2h ładowarki;d KOCHAMY LUMIXY<3
i wgl potem wpadł do niej Wiśniak z Pawłem chwilowa pogawędka i do domku;] nawet gadania nie było że tak długo ..normalnie <szok> ;D

Jutro czwartek 1.IX oj ten 1 to może być ..chociaż mogli by zrobić te rozpoczęcie 5..;/ no ale okey..mam nadzieję ze przywitam ten szkolny rok na trzeźwo i zamierzam sie uczyć;d hah

Dobra kończę..
Bay.
Brakujący Element Układanki <.3.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz